Fleo layouter!

Tror inte jag har varit så produktiv på länge! Jag bara älskar det nya alfabetet från QK. Helt otroligt lättanvänt!




Isidor får flätor i Lund. En mycket trevlig och duktig frisör gjorde håret så här snyggt på snyggingen!  Många tårar var det men när han var klar sa Isidor när kan jag komma tillbaka för att göra det igen!



Leo vår store snygging ska fylla 10 år i augusti och han talade om för mig sina 10 favorit saker att göra just nu!



Alla kusiner samlade! Tänk att alla barnen har kläder som matchar! Vi systrar hade inte pratat innan! Mycket lättscrappat!
Här har jag använt det nya alfabetet Aquarius.

Lämna gärna en liten kommentar då blir jag glad!


Kommentarer
Postat av: helena påhlsson

att ni inte hade pratat om det ... ska man tro er ?? hihimycket snyggt var det här i alla fall...

2008-07-21 @ 21:37:18
URL: http://helenaspysselplace.blogg.se/
Postat av: Ditte

Så fin han blev! Och så duktig du är. Jag saknar dig Caroline. Trevlig sommar! Kram Ditte

2008-07-21 @ 21:53:32
Postat av: Anonym

Hej min vän. Jisses vad du har legat i, men oj vad fint det blir. Du är ju värsta experten. Hade ni verkligen inte pratat ihop er om blått och vitt - ja då var det ju verkligen lyckat. JAg skriver ett mail någon dag. Kram// MArie

2008-07-28 @ 19:26:59
Postat av: CharlieDK

Dejligt LO med en masse skønne børn. Det nye alfabet ser LÆKKERT ud - det må jeg da vist også have fat på.



Tak for dit besøg.

2008-08-04 @ 12:06:06
URL: http://hjemmehoscharlie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0