Scrappat för scraproom!

Julpapper från Basic Grey!




Jag hittade några gamla kort  (när jag städade mitt scraprom) som jag ville scrappa! Fotona är från augusti 2005 och alla kusiner är på utflykt i Ängelholm.
Jag tycker om att använda mig av andra kort än just julkort till julpapperna eftersom jag ofta köper alldeles för många julpapper och har dem kvar länge!




Och sedan en riktig jullayout... Vi väntar på tomten som pulsar fram i snön utanför köksfönstret.
Samma papper här men med baksidan fram! Dekorationerna är från Jolly gift set. Mycket användbara!

Ni glömmer väl inte att vår julkalender på Scraproom som startar den 1:a advent. Det kommer vara en massa tips, trix och inte att förglömma utlottningar!

/ Caroline

Kommentarer
Postat av: Annette E

Jättefina Caroline!

2008-11-27 @ 17:57:44
URL: http://scrapnettan.blogg.se/
Postat av: Charlotte Johansen (CharlieDK)

FIne LO - morsomt at se hvor lille I var. God ide med julepapir brugt til andet - jeg køber også ALTID for mange ark af det.

2008-11-29 @ 11:58:57
URL: http://hjemmehoscharlie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0