Skapat för Scraproom

Jag har skapat ett höstalbum med hjälp av produkter från Maya Road och papper från Basic Grey.



Jag har använt filtbokstäver från Making Memories och sprayat albumet med misten! Den är så kul att jobba med!





Blomman är en vit plastblomma från Maya Road som jag har chalkat  och sedan satt dit rub ons från Basic Grey.



Stämplen som jag stämplat med bakom Leo är från Prima.



Här har jag stämplat på blomman!







Allt material jag har använt finns hos Scraproom!
Hoppas att ni alla har en skön vecka med mycket skapande!

// Caroline


Kommentarer
Postat av: Aase/ängel60

Läckert..... Så snyggt album du gjort.

Nu ser man vad kul alla minialbum faktiskt är

Kram Aase

2008-10-06 @ 21:45:36
URL: http://angel60.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0