En massa nytt!

Hejsan alla!
Nu har jag fått tummarna loss och lagt in mina bilder i datorn!

Jag har börjat scrappa gamla bilder som vill berätta en historia, det var ju därför jag började scrappa! Det kändes som om jag hade glömt det ett tag och bara letade efter perfekta foton.
Här är Pauline på sin dopdag sovandes under samma täcke som jag och mina systrar sovit under!




Momme Stina och Isidor på midsommarafton 2008. Jag älskar fotot av dem tillsammans! JAghar gjort en liknande på Pauline och momme Stina. Den hittar ni här:

http://rundby.blogg.se/2008/december/10-favoriter.html#comment





När Isidor var tre år gammal sa han hel tiden Nej inte alls!




Ännu en layout med ett gammalt kort! Pauline i sin vagn!



Pauline och kusin David njuter av sol och hav!



Tre foton på Pauline i en rosa hatt och min gamla klänning eller rättare sagt moster Dessis gamla klänning! Mormor sydde alltid varsin åt oss och därför har Pauline dubbla upplagor av alla klänningar!





Scrappa på!
Kram Caroline

Kommentarer
Postat av: Annette

Visst är det kul med "gamla foto"! Jättefina layouter du skapat!

2009-08-04 @ 00:12:50
URL: http://scrapnettan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0