Scrappat för Scraproom

Ännu ett gammalt kort som jag har scrappat! Basic Greys nya papper är bara helt underbara! Knapparna kommer från samma serie och QK alfabetet är Fiesta.

An old picture that I really love! I have used Basic Grey´s new papers and QK Fiesta! I love all the new buttons!




Ännu en layout! Nu har jag scrappat  med Maja designs Du och Jag papper!
Another page with an old picture of me and my little prince Isidor. I have used Maja Design paper.





Spetsen har jag satt fast med häftklammarar!

Ha en bra lördag! Have a nice Saturday!
// Caroline

Kommentarer
Postat av: helena påhlsson

så härliga färger !! Nä tyvärr så kommer inte jag på fredag... ska faktiskt ha tjejhelg fre till lördag, dricka vin och prata strunt, kan man oxå behöva även om jag kommer att sakna er på Scraproom,jobbar du ? Eller vem ?

2009-02-23 @ 09:05:42
URL: http://helenaspysselplace.blogg.se/
Postat av: CharlieDK

OJ så flittig du har været - jeg er jo helt bagud. Dit juletræs'LO med alle børnene er fint og morsomt. Men alle de LO's du laver med dig og et af børnene STRÅLER bare af kærlighed og omsorg. De er skønne hvert og et - og dejlige blonder du har på. KOM SÅ!! er også et vældig fint LO - sjovt for dem at se når de engang er voksne alle 3. TAK for kigget.

2009-02-23 @ 15:37:14
URL: http://www.hjemmehoscharlie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0