Äntligen lite nytt

Jag håller på med en massa babyalbum till Sydafrika, hoppas att ni hänger på utmaningen som Scraproom anordnar! Se mitt förra inlägg!

Lite foto från de första veckorna av sommarlovet!

En sjöfågel flygerprecis bakom oss på stranden!



Skanör strand och våra små guldklimpar!




Så här tillbringar Pauline mest sin tid i vattnet!


När vi roade oss på stranden var vår store prins L och spelade in Barda! Det gickbra och han var mäkta stolt! Jag vet inte för tillfället när det ska sändasmen jag meddelar er så fort jag vet!
(kortet kan jag tyvärr inte vända...)


Kommentarer
Postat av: Annette

Härliga foto, det på Isidor o Pauline är jättefint. Vilket ljus! Ett sånt foto man vill ta fram en grå novemberdag!!! Vad häftigt för Leo med Barda. Du måste säga till när det kommer på TV för det brukar ALice kolla på. Vi måste träffas snart hörredu!!

2009-07-08 @ 22:18:25
URL: http://scrapnettan.blogg.se/
Postat av: Katie

Pauline påminner mig om vår Esther vad gäller vattnet - hon vill helst vara HELT under HELA tiden!

2009-07-11 @ 18:52:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0