Baby album (kurs på Scraproom)

Har du nyss fått barn? Eller var det några år sedan och fotona bara ligger och skräpar? Ska du adoptera eller har du adopterat? Den här kursen är för alla er som vill göra ett annorlunda förstaåret bok. Du väljer givetvis färg och rubriker själv till ditt album! Jag visar hur jag viker och hur jag har gjort som en inspiration till dig!

Här är min variant som är till en liten nyfödd kille som jag är stolt moster till!







Givetvis är det här en underbar present till mormor eller farmor! De kan sätta in kort efterhand som barnet växer!
Se till att du anmäler dig!

Minialbum 0-12 mån

Vi scrappar ett minialbum för baby.
Välj färgskala du vill scrappa i, gult, grönt, rosa eller blått....


Allt material ingår.
Kursen hålls på Garnisonsgatan 10 A i Helsingborg.
Vår fantastiska kursledare Caroline Rundby håller i denna kurs.

Kostnad: 350 kr
Tid kl. 18.00-21.00
Anmäl dig på telefon 042/201756 eller direkt i butiken!


Obs! Bindande anmälan med betalning i butiken eller till bankgiro 5683-6083 

Ha en bra tisdagskväll!
Hälsningar Caroline  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0