Sommar

Hejsan

Hoppas att allt är bra mer i sommarvärmen! Idag visar jag en layout som visar ett av våra sommarnöjen, att åka till en nöjespark och bli dyngsur. Behöver jag säga att det är mest den yngre delen av familjen som uppskattar detta!






Jag har använt maskeringstejp på layouten för att få till en ram, när den satt fast så duttade jag med lila distresser. Därefter drog jag bort tejpen.




Frågetecknet har jag målat för hand som kanske syns, med vit crackeleringsfärg. Jag har även här använt samma distressdyna och duttat med! De svarta strecken ritade jag sedan runt om för att rama in frågetecknet.






Papperna kommer från Fancy Pants och heter Beach Bum. Allt material finns givetvis hos Scraproom.

Varma sommarhälsningar

Caroline


Kommentarer
Postat av: Gunvor

Underbar LO Caroline! Jag älskar färgerna och mixer media inslagen.

Kram, Gunvor

2011-07-06 @ 21:26:35
URL: http://gunvors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0