2 januari 2010

Jag har scrappat ett av Isidors skolfoton och använt mig av My Mind´s Eye serie Lifestories. Isidor var med under hela processen och det blev många samtal när vi gjorde layouten som resulterade i all journaling! Otroligt roligt och givande! Prova!



Nästa layout är härligt orange och jag har valt gamla foton från 2006. Kanske ovanligt med orange och vinter men det passade så bra med Leos vinterjacka det året!



Här är det Be loved från My mind´s Eye som jag har arbetat med.

Här kommer två layouter sm jag gjort tidigare men inte visat. Jag gillar själv den med Isidor i poolen! Det är ett så härligt foto!




Är inte fotot härligt?

Nästa är från Isidors adoptionsdag som vi firade på Busfabriken! HMS står för High School Musical!



Hjärtat har Isidor gjort själv! Han gör Hig School Musical hopp på trampolinen!

// Caroline


Kommentarer
Postat av: Annette

Du var mig en flitig scrappare Caroline! Hoppas du orkar komma imorgon, jag håller plats till dig. Stor kram, Annette

2010-01-02 @ 16:32:11
URL: http://scrapnettan.blogg.se/
Postat av: sandra

Super fina LO`s.

2010-01-02 @ 20:02:57
Postat av: helena påhlsson

så kul att du är på G med en massa scrap igen !! jag tror elias med hade de vinterkläderna HM ?? De bästa han haft faktiskt med rutiga byxor ??



Sitta ihop på nåt sätt imorgon ??

2010-01-02 @ 23:33:04
URL: http://helenaspysselplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0