En underbar helg

Jag har varit på scrappträff i Steninge, helt underbart! Ett härligt scrappgäng, bra lokal, god mat är lika med en superhelg! Tack Pia! Ni ska snart få se på alla de 8 layouter och två minialbum som jag skapade!

Innan de har hittat vägen in i datorn så får ni hålla till godo med de här!

Mormor och Pauline i Tyskland! De väljer oftast samma färger på sina kläder!



Killarna i poolen!




Isidor gör ett High School Musical hopp i poolen! Titta så medveten han är om kameran!




Isidor var och tävlade i gymnastik igår och an var så duktig! Heja Turn! Roligast av allt är att alla killara får vara med! Ledarna är superduktiga och ser till att varje barn får beröm hela tiden!


 

Kommentarer
Postat av: Gunvor

Underbara LOs, som alltid! Jag blir så sugen på att börja scrappa när jag ser det du gör!



Kram, Gunvor

2010-11-15 @ 13:12:54
URL: http://gunvors.blogg.se/
Postat av: Annette

Visst var det kul i Steninge, det får vi absolut göra om! Tack för ditt sällskap Caroline. Fina LO´s. Ha en bra vecka!

2010-11-15 @ 16:16:11
URL: http://scrapnettan.blogg.se/
Postat av: Pia

Tack själv!

Jag var "tvungen" att kika in på era bloggar.

Hälsningar

Pia

www.lektygochhantverk.se

2010-11-15 @ 19:47:22
URL: http://lektygochhantverk.blogg.se/
Postat av: Britt-Marie

Hej Caroline.

Ja så jättekul vi hade, och tack för trevligt sällskap. Hoppas vi ses igen.

Hälsningar Britt-Marie.

2010-11-17 @ 00:01:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0