5 December Hej Tomtegubbar...

Jag är tillbaka efter en jobbig höst som tyvär inte är slut än.

Här kommer mitt första bidrag till Scraprooms adventskalender!  Glöm inte att titta in på www.scraproom.se

Äntligen lördag tycker nog många med mig! Här kommer mitt första bidrag till julkalendern. Jag har skapat en lo med Pettsons härliga luciatågspapper. Hej tomtegubbar är självklar med ett luciatåg som består av så många tomtar!
Glöm inte att fota de här lite knasigare bilderna runt jul! De är också kul att bevara! Våra luciatåg är alltid en aning fulla av liv!




Den lo ni egentligen skulle fått sett idag finns i affären, men tyvärr så har ett litet missförstånd skett i det här hemmet, någon hjälpte mig att fota och se den layouten kom inte med på bild. Jag lovar att återkomma med den!


Erbjudande i affären och i webshopen idag som ni inte kan missa!

 Glitterlim Stickels....extrapris 20:- ord pris 29:-

Ni glömmer väl inte tävlingen?
Tävlingen går till så här:

Varje dag har en låt. Du ska inspireras av låten och skapa något efter den.
Layouter, kort och alter ( ej digiscrap)är tillåtet.
Varje dag är ju en ny låt så du kan skapa något varje dag om du vill. För varje bidrag du gör så vill vi att du skriver ett inlägg under den dagen med en länk till din blogg där du visat ditt alster. Har du ingen blogg går det bra att maila bidraget till
[email protected].

Du får skapa ett alster / låt.
Och för varje alster du skapar får du en lott. Varje advent drar vi en vinnare från veckan som gått. Du har alltså från sö- lördag på dig sedan är det dragning.
På andra advents kväll presenterar vi vinnaren från första veckan. Du har tom midnatt lördagen 5 december på dig att tävla denna vecka... är något oklart så fråga så svarar vi här i bloggen.

Och vad vinner du då ?? 
Denna vecka är vinsten punchen Pine      



Ha en härlig lördag med mycket glögg och pepparkakor!

// Caroline

Kommentarer
Postat av: Jennie

Vi, eller ja JAG har saknat dig =) Kul att du är tillbaka. Kul att se er idag. Saknat er massor. En julfika kanske? Kram

2009-12-05 @ 21:15:21
URL: http://ridermann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0