En massa layouter

Jag har skapat en massa men inte fotat! Äntligen har det blivit sportlov och jag har tid att fota på dagtid!

Finally I am showing a lot of layouts I have made but not had the time to take pictures of!



Ett foto från i höstas närv var på utflykt på stranden! Jag scrappar ett album i 6*12 med foto där alla tre barnen är med! Det här fotot visar hurmycket Leo tar hand om sina små syskon!
The photo is from the fall when we went to the beach! I think it shows how much Leo loves his little brother and little sister!




En enkel layout med ett familjekort från juni 2006!
A family picture from June 2006.



Massor av julfoto!
Lots of Christmas pictures!




En layout från Isidors 5-årsdag! Han sover i kanoten!
Isidor´s 5th birthday! He is sleeping in the canoe!

Kommentarer
Postat av: Sasha

Hey there .. thanks for stopping by my blog .. your LO's are fabulous too girl .. and love love love the one of your lil one .. too too cute ..



Happy Thursday

2009-02-19 @ 17:53:39
URL: http://sassysasha.typepad.com/mygoodies
Postat av: Jennie

Superfina, min favorit är den där Isisor ligger och sover i kanoten =) Mysigt papper och mysig bild =)

2009-02-19 @ 19:23:50
Postat av: Aase/ängel60

Vilken tur det blir lov ibland så man hinner med :)

Underbart härliga LO!!! Kram Aase

2009-02-20 @ 21:33:27
URL: http://angel60.blogspot.com
Postat av: Gina

Visiting from Sasha's and love your blog! I have so many photos to layout, I have almost given up! Jag kan Svenska,men dålig, LOL!

2009-02-25 @ 12:26:18
URL: http://jerseytjej.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0