1 januari 2009

Så då har det varit nyårsafton också! Har ni några nyårslöften? Det har jag! Jag ska ha roligt när jag pysslar!

Här kommer en lo som jag gjort med Bittersweet serien. Det är min lille prins dagisfoto! 
Tänk vad tiden går i mars månad är det 5 år sedan vi tog emot honom i Sydafrika. Det känns som igår när vi svettiga och oroliga skulle ta emot vår lille prins, men hans glada skratt gjorde att allt släppte!




Papper, rub ons,  Bittersweet Chip Sticker Shapes
och band från gömmorna!
Journaling rutan är parchment scroll från QK och rubriken QK Fiesta och Jolly.


Gott Nytt 2009!
Kram Caroline 

Kommentarer
Postat av: Sonja T

Så vackert... det blir så snyggt med starka färger runt honom:)

Hoppas ni har det bra allihopa!!!



Kram, Sonja

2009-01-01 @ 15:48:59
URL: http://sonjassmttogott.blogspot.com/
Postat av: Annette E

Den är jätteläcker Caroline! Isidor är ju så bra på fotot! Ses i morgon.

2009-01-01 @ 19:14:12
URL: http://scrapnettan.blogg.se/
Postat av: Katie

jättefint foto!

(och fin scrapbooking med!) :o)

2009-01-01 @ 21:55:56
Postat av: Jennie (hägern)

Han blev såå bra på det kortet. En riktig linslus =) Du är så himla duktig, hoppas det finns plats till mig när ni börjar med scrapbookingen igen. Kram kram

2009-01-05 @ 22:15:47
Postat av: Aase/ängel60

Vilket härligt nyårslöfte, det kan jag nog klara av att hålla också :)

Kram och God fortsättning Aase

2009-01-06 @ 19:19:37
URL: http://angel60.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0