Ny utmaning på Scraproom!

Överblivet material?


Gör en minibok med plats för foto och text och skänk till Scraproom som sedan skickar vidare alla miniböcker till Sydafrika. I Sydafrika används de som minnesböcker till barn som har varit på barnhem och som sedan flyttar till en egen familj runt om i världen.
Vi lottar ut ett kit med ett värde av ca 250 kronor bland alla de album som kommer in till oss senast den 31 juli 2009. Skriv ditt namn på en post it lapp och sätt den på din /dina miniböcker. Ju fler miniböcker desto större chans att vinna! Very Happy
Böckerna får se ut hur som helst men tänk på att det ska finnas plats för foto och för skriven text. Vill du görar rubriker så skriv dem på engelska!

Adressen till Scraproom är:

ScrapRoom
Garnisonsgatan 10
254 66 Helsingborg

Härkommer två exempel på baby böcker jag har gjort!











Hoppas att vi får in riktigt många bidrag till den här utmaningen!
Ha en trevlig vecka!
// Caroline

Kommentarer
Postat av: Annette

Vilken bra idé att lägga ut detta på SR! Detta ska jag haka på! Har ju en massa baby papper som ligger och skrotar. Jag lämnade lite kläder på SR i söndags. Hoppas du kan köra förbi och hämta dem vid tillfälle. Ha det!

2009-06-16 @ 21:07:46
URL: http://scrapnettan.blogg.se/
Postat av: Linnea

Jag älskar denna idén och vill jättegärna vara med och bidra. Har precis börjat på ett litet minialbum :) Så blev jag lite nyfiken på hur de kommer att användas. Är det personalen på barnhemmet som fyller i boken? Och är alla barn som adopteras därifrån bebisar?

/Linnea

2009-06-21 @ 00:51:52
URL: http://lillnea.blogspot.com
Postat av: Lily/Marie

När jag lämnade mina första sex minialbum på ScrapRoom så kikade jag i dina - SÅÅÅÅ fina och inspirerande. Ska göra några till... Jätteroligt att göra och perfekt att bli av med gamla papper. Köpte med gott samvete nya när jag ändå var i butiken. ;-)

2009-07-19 @ 19:45:42
URL: http://marie.robe.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0