Eskmo kisses

Två inlägg på samma dag!!!! Inte likt mig men här har det scrappats en hel del!

Helt underbara papper från Basic Grey! De är dubbelsidiga och jag har använt det som "nog" är baksidan, framsidan för mig dock! Texten jag har använt är Bouquet från QK och bradsen är tygklädda och tillhör serien Eskimo kisses.


Allt material finns givetvis hos Scraproom.



Ni glömmer väl inte mässan och träffen? 

Dax för höstens stora mässa i Helsingborg söndagen den 27 september!!!!!!!!!!!!

Här kommer lite matnyttig information så att du inte missar det här!

Plats: Sundspärlan, Fältarpsvägen i Helsingborg
http://www.sundsparlan.se/

Café finns för besökare och utställare
Inträde: 50 kr
Mässan öppen mellan 10-17

Anmäl dig till scrapträffen på Sundspärlan den 27 september
042-201756

13 stycken utställare!

Arkivet Papper & Design
Atelje Lektyg & Hantverk
Creativica
Forma
Grodans Scrapgården
Landstoken
MiMas Scrapbooking
Pysseltagen
Scrapnet
Scrapperiet
Stämpelboden
Stämpelstudion
Scraproom

Ha en trevlig lördag!
// Caroline


Kommentarer
Postat av: JennyB

Vilken fin layout du gjort och vilket underbart härligt foto!

Tack för titten hos mig och tack för din snälla kommentar.

//JennyB

2009-09-21 @ 08:27:46
URL: http://medhjartat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0