Sommaräng

Jag har haft i över ett år ett foto liggande som har väntat på sina rätta papper och nu har de kommit! Petson´s papper heter dessa underbara papper! Jag har rivit, målat, ritat, skrivit och bara haft kul när jag gjorde den här layouten. Det är väl det det handlar om, eller hur?
Knapparna kommer från Basic Grey´s nya kollektion Oliver.

 

Av papperna som blev över blev det ett litet kort! Jag är ingen kortmakare men med så här bra papper gör kortet sig själv! Jag har klippt ut tre snapsglas och lagt på 3D lack, målat lite blått med akvarellpennor och vips var kortet klart!

Ha en skön torsdag och pyssla på!
Kram
Caroline

Kommentarer
Postat av: Anki H

Konstigt, kunde kommentera på inlägget om Isidors födelsedag och på detta inlägget men inte det om er semester!!??



Nåja, ville bara skriva att jag ser fram emot bilder från FF-lägret! Var många år sedan vi var på det nu! vi var på dom första tre men kan aldrig åka nu längre, när dom ligger på sommar/höst. Då jobbar ju Mårten som mest! Dom första åren låg lägrena på våren (pingst tror jag)!

Jo, det klart att jag och Isac skulle kunna åka själva men det är inte lika roligt!



ha det bäst, hälsa alla barn! (och make!!)

2010-08-12 @ 10:16:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0