Echo Park

Med den här färgglada serien Little Boy från Echo Park var det lätt att scrappa.
Den första layouten " Kul på hjul" har jag dekorerat med hjälp av legodäck som jag rullat i stämpelfärg och sedan kört över layouten med! Bokstäver och vägskyltar har fått 3D lack på sig.





I den här layouten har jag scrappat vårt hus. Jag har klippt ut stjärnor, satt lite stickles på dem och limmat fast dem. Jag ville att fotot skulle vara i centrum så att huset syntes ordentligt.




Allt material finns givetvis hos Scraproom!
Ses vi på Nyårsscrappen?
Kram

Caroline

Kommentarer
Postat av: Gunvor

Underbara, färgglada LOs! Tack för inspirationen!



Kram, Gunvor

2010-12-30 @ 16:42:01
URL: http://gunvors.blogg.se/
Postat av: Annette

Hej svejs!

Klart vi ses på Nyårsscrapen!

Fina alster! Gott Nytt År!

Kram Annette

2010-12-30 @ 22:59:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0