Midsommar

Snö igen, men här i min blogg blommar det av härliga vårkänslor! Här kommer en midsommarlayout på min familj!




De här härliga cosmo criket papperna får mig att längta till sommaren!
De vita bokstäverna på röd bakgrund är från den serien också! Här har jag filat med lite sandpapper på dem föratt få dem lite ruffigare!"




Här har jag använt CC GV Ready-Set-Chip super lätta att arbeta med!Lite sandpapper på dem med så kändes de mer som mina egna!!


Ha ett mysigt sportlov!
// Caroline


Kommentarer
Postat av: Annette

Midsommar, knappt 4 månader dit...visst längtar vi efter ljusa tider nu??? Fin LO!

2010-02-28 @ 18:16:13
URL: http://www.scrapnettan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0