1 januari 2010

Hej
Hoppas att alla har haft en fin nyårsafton! Tack Sandra för den roliga och mysiga festen! Vi är helnöjda!
Idag har vi varit i skogen på långpromenad, så skönt! Fotade faktiskt riktigt mycket! Ett kort blev jag särskilt nöjd med, kommer att visa det när jag lagt in det i datorn. Fotade en liten bäck med ett litet fall och fick det att se ut som ett sagoskimmer, ni fattar när jag visar fotot. Det är så kul att leka med inställningarna på kameran.

Nu ska jag scrappa lite har faktiskt fått tillbaka min skaparlust!
Gott Nytt År på er alla!
Kram Caroline

Ett kort på barnen får det bli så länge!


Kommentarer
Postat av: Gunvor

Gott Nytt År, Caroline! Jag ser fram emot många fina alster i din blogg framöver!

Kram, Gunvor

2010-01-02 @ 08:58:11
URL: http://gunvors.blogg.se/
Postat av: Karin Jönsson

Men vilka sötisar!!! Vi ses snart!

2010-01-03 @ 10:54:28
Postat av: Anki

WOW Vilken UNDERBAR bild på dina goa barn!

2010-01-13 @ 13:07:24
URL: http://www.ljuvligtvitt.blogspot.com
Postat av: Diana B

Så fina dom är! :-)

2010-01-15 @ 19:29:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0