Sommartider

Nu har det kommit en sommar serie från Maja design som är lika underbar som alla de andra!!! Bättre enligt mina söner som tyckte att pappret var coolt! Gott betyg från en 12 -åring som helst inte vill bli fotad!!!!




En härlig färgkombination med blått och oranget.



En något suddig bild men jag ville visa hur jag har gjort en liten bukett av blommor och sedan satt en liten rosett om.



Här har jag ritat en swirl på frihand och sedan gjort små hål hela vägen runt. Därefter ritade jag med vit penna för att markera swirlsen. Sist men inte minst kom det ett par brads för att ge swirlsen ett litet lyft!

Glad midsommar till er alla!
Kram Caroline

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är alltid trevligt med blommor. =)

2010-06-26 @ 14:44:33
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0