Julpyssel

Jag har dekorerat två tändsticksaskar! På den första har jag använt Petsson´s papper. En God Jul stämpel, lite glitterlim och några utstansade grenar!


På sidorna har jag klippt ut svampar och klistrat dit, en liten bit snöre att dra i och en gran brad att fästa snöret med.


Allt material jag har använt finns hos Scraproom, även askarna! De har långa tändstickor som är bra att tända ljuslycktor med!!!
Den här asken har barnen varit med och dekorerat. Den är lite enklare med utstansade pepparkaksgubbar och pepparkaksgummor. Vi har dekorerat med vit pearlmaker.






Vad hittar du på för pyssel med barnen så här inför jul?
Ha en skön snöig dag!
kram
Caroline


Kommentarer
Postat av: marinette

åååååååå va det du som gjort den tändsticksasken med svamparna!!!! den e såååååå fin, jag gillar själv dom svamparna, vi hade många när jag var liten, sån nostalgi, underbart carolin UROCK!

2010-11-25 @ 19:23:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0