Börja skolan

Hej

Äntligen har fotona från första skoldagen kommit fram och blivit scrappade. Dessa jättehärliga papper från Reminisce om första skoldagen använde jag! Bokstäverna klippte jag ut från baksidan av pappret med äpplena på och sedan 3D lackade jag dem. Jag använde en vit penna för att skriva för att layouten skulle se ut som en gammal griffeltavla.



Här har jag blandat papper från Basic Greys serie Oliver och äppel pappret från Reminisce. Delfinstämpeln kommer från imaginisce.




Ha en härlig torsdag!
Kram

Caroline

Kommentarer
Postat av: Gunvor

Dina härliga färgglada LOs är en fröjd för ögat! Dessutom är det så roligt att kunna följa dig och din familj genom dom!



Kram, Gunvor

2010-10-28 @ 10:41:47
URL: http://gunvors.blogg.se/
Postat av: caroline

Tack Gunvor! Dina kommentarer värmer! Jag blir glad av dem!

2010-10-28 @ 14:02:13
URL: http://rundby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0