Lite nytt från min kurs!

Här flödar inspirationen! Här kommer några saker jag har gjort den senaste tiden!

I am really inspired by the class I take at Big picture classes. This is what I have done in the last week!


This Valentine card I made for the family!



On the inside everyone in the family wrote what they thought of when they heard the word love!






Here is a page of Isisdor when he won two medals at a gymnastic competition. He was so proud!





I love this one! The pictures tells the story I think. Just look at the faces of the kids!



This is how it looks together as a twopage layout!



Have a nice weekend!

Love

Caroline

Kommentarer
Postat av: Ninette

Åh, så fina grejer du har gjort! Jättefin den där tvåsidors layouten, och alla hjärtans dag-kortet - jättesmart idé, så fint!

2011-02-17 @ 16:36:21
URL: http://www.familjenbahne.com
Postat av: linda

Hej caroline! Hittade din blogg av en händelse och tänkte bara tipsa dig om en träffi Fleninge som jag ska hålla i. Det var ett tag sedan jag träffade en hel del av er scrappare, har ju varit lite mer på gym än i scraprummet den sista tiden! :) Men nu ska jag komma igång igen, du får gärna kolla min blogg (du kanske inte ens minns mig!) för där hittar du info om Fleninge. Kanske du kan sprida det till lite av dina scrapvänner, the more the merrier! :) Kram Linda.

2011-02-20 @ 12:25:53
URL: http://nikon.bloggspace.se
Postat av: Annette

Härliga saker! Kortet var en jättefin idé!

2011-02-20 @ 19:57:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0