Kalas

När jag kom hem med den här underbara serien cake & Ice cream från Doodlebug design tänkte jag göra en födelsedags layout men dottern ville ha inbjudningskort... Jag gjorde ett helt kit med födelsedags saker.




 

Tändsticksasken har jag dekorerat så att den kan stå på bordet på kalaset!

 

 

Servettringar har jag gjort genom att skära en smal remsa som jag sedan häftade ihop. Jag satte på hjärtan som jag klippt ut.





Inbjudningskort!






En godiskorg gjord av en muffinsform. Scraproom har muffinsformen som är en dies till förbeställning.




Placeringskort!




Hoppas att ni har fått lite inspiration till kommande kalas och fester i sommar!


Kram

Caroline





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0